Encore

Just den dagen när det var som varmast, drog du med mig på en av alla promenader. När vi sågs, kramade vi skumt om varandra, då vi inte visste hur vi skulle hälsa. Vi kysstes dagen innan. Du tog mig i handen, och gick upp mot bergen, jag lät mig släpas efter. När vi kommit upp, låg vi på den hårda marken, som just då inte kändes, då det bara var du & jag. Vi pratade om allt som kom oss i tankarna, om våra resor, vad vi gjort alla dagarna som vi inte kunnat ses, samt dina gånga flickvänner. Jag minns det som igår, då du låg där, och jag satt tätt intill. Du pussade mig på läpparna då och då, och varje gång rusade det till i hjärtat. När vi sakta rörde oss ner från berget, stannade du till när jag pratade. - Hållkäften, sa du. Drog mig hastigt mot dig och kysste mig långsamt. Jag tror det var den bästa förnedringen jag någonsin fått. Du fick mig att bli stum och matt. Ett sånt jävla fint minne..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0