Impulser

Hej!

Igår reste jag och Andreas hem till Sverige.
Började med en seg morgon, vi åt frukost, packade det sista, och checkade ut ur hotellet. Vi fick vänta i flygplatsen i över 2 timmar vilket tog kål på mig, var så rastlös. Vi kom äntligen iväg, blev hämtade av hans föräldrar, och åkte hem till Sätra, juste, såg Sätra från planet, blev alldeles till mig! Kom hem och gav presenter, och gick med på att gå på förlovning? Värför vet jag inte, men jag gjorde det. Åkte med familjen och morbrors familj, var med Sandra min kusin. Det hölls i en libanesisk restaurang, så ni kan bara gissa hur jäkla god mat vi fick. Åkte hem och sov vid midnatt, sov som en KUNG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0