Sätra har mycket att bjuda på

God kväll!

Har varit och sett på 9ornas bal.
Alla var så fina i sina kläder, vissa var gudomligt vackra.
Jag, Andreas, Alex, Johanna, Valle, Liljohanna, Jens, Kevin, Totte & Robin gick till det nyöppna Daisys i Sätra, så himla gott och bra :D!! Vi kommer käka där massa gånger nu i sommar, helvete också.. Vi gick tillbaka till bostadsområdet, vid dagisen, och körde burken. HAHA va kul det var, tänka sig att vi alla hade lust att göra det! Vid 10 kom jag hem och dregglade lite på bilen som stod i mitt garage, Mercedes SLK, omfg jag dog! (För er omedvetna så är snabba sportiga bilar en drog för mig). Det är min kusins nya som han hämtade ut idag. Vi kollade på massa drag races på youtube, och pratade massa strunt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0