Shop till you drop!

Hej&hå!

Idag har jag vart allt annat än hemma.
Vid 12 åkte jag med Emma & Dennis, Johanna & Alex till Stan.
Det skulle vara en shoppingdag för killarna, men när vi såg en 50% på allt skylt på Bikbok, var vi tjejer tvungna att rusa in. Vi blev som galna haha. Vi delade hytt, och prövade en massa. Fick med mig shorts, en kjol, hanky pankys och en chanel inspirerad väska. Vid 4 mötte jag upp mamma, fixade visa kort, sedan gick vi runt i butiker. Hon fick med sig en del från Monki, sen gick vi in till Bikbok där jag köpte ett fodral, och två toppar. Handlade massa mat och sen åkte jag hem. Åkte till Skärholmen igen, för att mamma fixade klockan hos Ur & Penn, men de tog typ sönder den? Jag sa till dem att det var deras fel haha. Sen skulle jag fixa en sak som irriterade mig, talar om imorn, sen hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0