Var har jag hållit hus?

Idag skulle jag och Andres till stan, men vi ändrade oss i sista sekund och åkte till Skärholmen. Där lunchade vi på uteserveringen, och sedan tog vi en glass i solen och han utförde ett ärende. Efter det åkte vi hem till honom och myste & solade ute. Vi låg och segade ett tag, kollade lite på nätet, sen så blev det..

Bubbelpool på Issas trädgård, hur skönt och nice som helst!

Vid 8 drog vi oss iallafall hemåt igen och segade ett tag, MEN vi var så hungriga och Andreas var sugen på något så han cyklade med mig på pakethållaren och köpte..

Mat från Daisys! Det var himmelskt gott efter en grym dag. Vi satt och åt och var helt inne i matchen som spelades. Jag hejade på Spanien och de vann, ohye. Men ah, så har min dag sett ut ungefär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0