Feedback

Måndag:
Åkte och hämtade ut paket med Andreas, vid 9 rusade vi hem till mig för att mamma sa att datan hade fallit och gått sönder. Jag lyckades fixa datan, men mitt internet var helt sönder.. Sov hos Andreas, åt massa gott och hade otroligt kul.

Tisdag:
Vi vaknade sent, lagade kycklingfilé med potatisklyftor till frukost, fast jag åt lite kladdkaka innan. Vi låg och segade hela eftermiddagen, och jag fortsatte det hemma, såg på "Ett öga rött" för första gången, och Futurama.

Onsdag:
Åkte till Skärholmen med mamma och köpte nytt internet, sedan gick vi runt i butikerna, fick hem en ny BH, ett snyggt linne från Monki, och deo. På kvällen gick jag, Dennis & emma, hem till Andreas och såg på en del av filmen "Haunting in Conneticut" blev lite för rädd, så vi spelade poker istället. Efter det åt vi mackor, och såg på "Mirrors".

Tror det var allt?


Kommentarer
ssss

berätta exakt hur du å din kille träffades. det skulle bli mer intressant att läsa din blogg :)



puss

2010-03-04 @ 20:34:56
hasna

oj.. jag har faktist gjort det tidigare, men om minnet hjälper till så kan jag ta en short story på det.

2010-03-05 @ 16:03:13
URL: http://laazy.blogg.se/
hasna

oj.. jag har faktist gjort det tidigare, men om minnet hjälper till så kan jag ta en short story på det ;)

2010-03-05 @ 16:03:25
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0