Min helg

Hej solstrålar!

Igår åkte jag till mormor med mamma ett tag, sedan vidare till Heron city, med henne, mostrar och 2 kusiner för att fika. Mötte min kusins pojkvän Johan på lufthockey, men han hade tur och vann. Filmen var ganska häftig, väldigt coola effekter. Därefter åkte jag hem, och möttes av Dennis, Emma och Andreas. Vi var hemma hos mig en stund, sedan gick vi till Alex lager, och drack, och spelade kort. Fyfaaaaaan va kul det var, så kul att jag inte kom i säng förän halv 6 imorse.

Idag vaknade jag strax innan 2, mötte upp Alex, Valle, Danijel & Leon, vi åkte till en mini pizzeria i Bredäng, och till oss kom även Emma, Matti, Dennis, Andreas & Totte, och vi alla fick plats där inne? Vi gick hem till Johanna efter maten och såg på film. En skön och seg söndag!

FAN ATT LOVET ÄR SLUT!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0