Skratta vid fel tillfällen

Hej!

Igår kom söta Emma hem till mig och vi snackade en massa, bokade biljetter till filmen Remember me, små åt lite gott, och sedan mötte vi Andreas & Dennis som i sista sekund hängde på. Vi virrade runt i Heron i väntan på filmen ett tag, kul var det haha. Filmen var jättebra, men ibland har jag en tendens att skratta när jag egentligen borde gråta, invecklad i know, men när jag hörde folk snyfta kunde jag inte hålla mig från att skratta. Den hade en ganska seg handling, beror nog på det.

Efter det gick vi hem till Dennis där han slängde runt sin katt, som vässade klorna när den gick på oss. Sen segade jag och Andreas hem till honom, myste, sov, såg på Final Destination och kollade ny mobil.



Kommentarer
Emma

Du kan vara söt :D<3

2010-03-28 @ 19:21:43
URL: http://MissPerfect.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0