Tuesday

Tjena!

Gårdagen spenderades med Andreas, vi såg på TV, låg och myste och tog det lugnt. Vi åt även en nybakad morotskaka, och drack kaffe till, jag dricker kaffe med bara mjölk, visst går det?? Aja, vi pratade lite allmänt om saker, och vi har verkligen bestämt att åka utomlands i sommar, med vänner om de nu vill och har pengar, eller utan om ingen kan. Vi har börjat kolla resor, och börjar sakta komma fram till något. Det blir troligen en spansk eller grekisk ö, åååh vad glad jag blir! :D Tränade lite innan jag sov också.

Denna skoldag har varit ganska händelserik. En tjejkompis fyllde 18, så vi åt massa marrängswiss, med strössel på! Efter det, kom National Demokraterna till skolan. Och det blev ett jävla liv. Partiet står för rasism, och det passar inte så bra i vår skola, så många stod och skrek ramsor, polisen kom, och det blev ett väldans liv! Men jag är inte mycket för att dras in i sånt.

Det var väl det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0