Weirdos

Min familj är definitionen av konstiga? Min bror försöker lura på mig massa saker, som att låta datan stå på dygnet runt för att han håller på med aktier, och att det ej skadar datan? Eller att jag specefikt avrådde mamma att klicka på någon som helst länk på Facebook eller någonstans, för att virus kan förekomma. Såklart gör hon tvärt emot det jag säger och klickar, och så måste jag åtgärda skiten. Min andra bror anser att vi människor inte exicterar, och gör då istället av med tusentals kronor på té. Båda mina syskon blir sura på att jag bara hämtar hem killkompisar, och inte tjejkompisar som dom kan ragga på!? SERIÖST, vad vi (dom) är skadade.

Typ såhär ser vi ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0