Been so busy

Hej!

Har varit så upptagen med skoluppgifter hit & dit.
Igår gick jag hem till Andreas ett tag, vi såg på Gamer, sen var jag tvungen att gå till tjejerna och förbereda en dansuppvisning till idrotten. Det tog sin tid, och vi alla blev ursinniga efter ett tag. Vid 9 åkte jag hem till Andreas igen och var där ett tag. Idag har jag gjort redovisning, samhälle B prov och dansuppvisning, sjukt. På vägen hem så kände jag hur alla denna stress slog mot mig. Jag kunde knappt stå upp när jag klev ur tåget, Camila bad mig sätta mig ner. Jag satte mig ner och höll på att spy hur många gånger som helst, men jag lyckades ställa mig upp och släpa hem mig själv. Det var hemskt, jag var så rädd över att kollapsa. Jävla psyko migrän. Sov fram till 7, sen dess har jag återigen pluggat.

Hoppas er dag varit bättre än min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0