Droppad mitt i en bilkorsning

Hej!

Hade sista delen av engelska nationella idag, skönt att det är över!
Hur det gick återstår att se, det kändes iallafall ganska bra. Resten av dagen flummades i skolan med tjejerna i klassen, och när dagen var slut skjutsade en tjej i klassen vid namn Meri, mig och Ayan hem. Hon körde lite fel, så vi fick åka genom Segeltorp, och sedan in mot Skärholmen. Jag har ingen aning varför, men hon sa att det var enklare för henne om vi gick av mitt i en korsning?! Bilarna bakom tutade medan vi snabbt försökte hoppa ur bilen, det var hur pinsamt som helst haha.

Mötte Emma, Johanna & Andreas i Skärholmen C och åkte hem med Andreas. Har tagit en låång dusch nu, och ska snart göra mig i ordning för kvällens äventyr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0