I died last night

Hej!

Igår dog jag, haha nej jag skojar bara.
Åkte med Emma på Öppet hus, en kille som jobbade där stötte på oss som fan. De framförde samma föreläsning som jag innan sett, fast Emma frågade och fick svar på en hel del. Efter det drog vi till ett solarium vid namn Meddo. Det var så nytt och fint, men jag var hur nervös som helst. Det var hur spejsat som helst! Det var både fläkt i maskinen och den sprutade vatten på en! Sen åkte vi hem till mig och åt. Därefter kom Dennis & Andreas. Vi kollade på resor, och har nästan bestämt vart vi ska resa. Vi segade hos mig, sen gick jag och Andreas hem till honom. Myste som satan, åt glass och ostbågar, såg på Jersey Shore och hade oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0