I love it

Hej!

Igår gick jag ju till Andreas.
Han var så söt och överraskade mig med en Ben & Jerrys glass, fy va söt! Vi låg och såg på TV ett tag, sen spenderade vi resten av kvällen till att titta på resor. Idag hade jag prov i Engelska, sen muntliga nationella, det gick ganska bra, eftersom jag var någorlunda förberedd. På eftermiddagen hade vi gympalektion där vi körde världens streetbasket, dum som jag var gav jag allt, så nu ligger jag och försöker koppla av, för att migränet inte ska kicka igång.


Kommentarer
Emma

Sådär nu har jag reserverat:

Det blev hotellet Perla,med all inclusive.

Det var billigast där man fick dubbelsäng :)



http://ksb.apollo.se/cgi-bin/ksb.cgi/www/bookingGuide/index.p?step1PageLayout=mini&brandCode=apollo&languageCode=swedish&departureCountryCode=sweden&step1ShowTripCategoryCombo=false&tripCategoryCode=flightAndHotel&type=page&page=GuidePage&step1PageLayout=default&sid=5e973ea96481786c419e5b4ceb88dc05

2010-05-06 @ 18:03:00
URL: http://MissPerfect.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0