Jag är en utnyttjare

Hej!

Har virrat runt de senaste dagarna utan att se över denna sida.
I torsdags kväll var jag ute en stund med några vänner + Andreas, kom hem ganska tidigt och sov pga migrän. Igår drog jag till Andreas tidigt på dagen, vi låg och solade ett bra tag på hans trädgård. Efter så mötte vi Emma och köpte lite saker, sen så mötte vi nåfra andra och köpte massa mat. Vi kom hem till mig och precis när vi klev in i huset spöööö regnade det. Vi försökte vänta ut det, men det var lönlöst, så vi satt med Leo & dem under partytältet och grillade allt gott. Vi satt och pratade en hel del, sen körde vi kubb. Jag sög, fast ändå inte. Vid 10 segade Andreas & jag hem till honom och slöade.

Med rubriken menar jag såklart vädret haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0