oförglömlig dag

Hej allesammans!
Dagen har varit lite för bra för att vara sann!
Väcktes för första gången av familjen, med sång, tårta, presenter och frukost på sängen, först var jag helt chockad, sen otroligt glad! I skolan så bakade några söta tjejer i min klass köpt och bakat massa gott, och sjöng för mig, vart helt rörd, så jävla söta! <3 Min kusin var så himla inne i att jag fyllde 18, hon var nog gladare än jag :) Hade en hur skön stund helst med de bekanta ansikten i skolan. Sen skulle jag och Ayan träffa vänner från gamla skolan, men det ska vi göra imorn istället. Så jag drog och mötte min söta Andreas, som mötte mig med en blombukett. Sen hemma hos honom fick jag världens snyggaste presenter, helt seriöst? Vart så jävla tagen, han gav mig världens snyggaste saker! Vi myste som fan, låg ute i solen och åt nudlar och lyssnade på massa skön musik.

Har aldrig haft en sånn underbar dag,
tack alla för alla fina gratulationer, det förgyllde min dag!


Kommentarer
Anonym

lägg upp bilder på vad du fick !

2010-05-13 @ 10:30:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0