What have I done?

Godmorgon!

Igår var lite vilt, därför hann jag knappt sitta vid datan.
I skolan gjorde jag inte så mycket, fick reda på att jag skulle få MVG i psykologi, såg på elever som uppträdde, sen inget mer. Kom hem, bytte om och sen gick jag hem till Alex, där han & Johanna var. Vi satt ute i solen ett tag, sen blev det kallt så vi gick in. Andreas kom efter ett tag, så gick vi till mig och Johanna för att byta om.

Sen skjutsade hennes pappa oss till Heron City. Där åt vi, och spelade bowling, ni ska få se några bilder snart. Johanna var tvungen att gå, så jag, Andreas och Alex hängde ett tag hos mig, sen gick vi till Andreas. Där drack vi typ, eller mest dom då, och då gick deras munnar igång. Vi pratade om ALLT på denna jord som går, så kul att höra dom prata om massa roligt. De satte mig till svars på en hel del me.

Kom hem halv 6 typ, och stuuuupade i säng!


Kommentarer
Johanna

Haha jaa du jag märkte nog ;), han va helt knäpp igår kväll :P...

Yes we are!! :D

2010-05-29 @ 18:53:12
URL: http://jollans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0