12 timmars latande

Godmorgon!
Igår mötte jag upp Andreas, vi gick hem till honom och började genast lata. Vi skulle se på film, men hamnade i sängen och såg på dåliga program som gick på TV. Sen visades Harry Potter, jAaA!!
Vi lagade kycklingvingar, och potatiskroketter. Vi segade ännumer. Låg och myste, men seriöst så finns det ingen humor som vår. Jag fick verkligen ont i magen efter alla gånger jag skrattat sönder mig, Andreas är sjuk, på riktigt!
Vi lagade en julkladdkaka, den smakade pepparkaka, helt underbart god. Vi spelade spel på datorn, jag blev förbannad när han gjorde så jag förlorade ett liv haha. Igår var han så bakis seg, så myskvällen behövdes.
Onormala :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0