Onsdag & torsdag

I onsdags var jag på kryssning. Åkte med Andreas, Kevin, Dennis, Felix och Timmy. Det var kul, men verkligen inte värsta WOW. Träffade på några som man kände också. Mitt i vimlet så blev jag slagen av en tjej och hennes kossa till vän. Jag har en tendens att använda käften när någon är otrevlig, och i detta fall så använde jag mig av den till max. Jag tål inte när folk pucklar på en, jag förstår om det är trångt och alla kommer åt alla, men inte när det är folktomt, och någon bakom en puttar på en utan att ursäkta sig. Så jag frågade bara varför hon puttade på mig, och att hon skulle få komma förbi, men att det inte är lättare när hon puttades, jag ville bara ha en ursäkt. Då stod hon och hennes tjejkompis och skrek mig i ansiktet och drog. Jag ville ha mitt sagt, så jag skrek slyna åt henne för att fånga uppmärksamheten, kanske fel, men jag ropade första bästa ordet som poppade upp i skallen. Då ropade hon sin smällfeta och stora kompis, så ställde de mig mot en vägg och försökte slå mig. Det är beundransvärt hur folk kan vara så som de är. Jag lyfte inte ens mina händer, för att jag använder aldrig våld. Andreas tog bort dom såfort de närmade sig mig, och en kille drog ut mig i samma sekund, och lungade ner mig för mitt eget bästa. Ja jag fick väl skylla mig själv till viss del, men ett ursäkta var allt jag bad om.

Resten av kvällen var ganska förstörd, gick och la mig vid 4. Felix var döfull och väckte oss varje kvart till 7 på morgonen. Sällskapet var roligt, som alltid, och vi lyckades ha kul på vårt sätt. Dagen därpå vaknade vi, jag mådde så galet illa. Låg och tittade på TV hela dagen nästan, tills vi anlände till Stockholm igen. På kvällen var jag hos Felix där massa vänner var, men gick hem då jag inte hade kul alls sittandes ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0