Happenings

Hej.

Igår var jag hos Andreas, vi tog det lugnt, jag städade hans rum för att det såg rörigt ut. Vi tittade på TV, beställde en sak som jag velat ha i 4 år nu, ska visa er när det kommer!:D Och även Bonniers trafikskolefrågor till Andreas. Idag var jag och segade i skolan, och därefter mötte Andreas upp mig vid tågstationen efter skolan, så åkte vi någonstans, därefter var vi i Hammarbyshoppen och han köpte en mössa, efter det åkte vi hem var till sig och jag åt fläskkarré m pommes och tzatsiki och sallad!


Kommentarer
Emma

vilken mysig dag :)



ska vi boka kryssningen den här månaden eller nästa :)?

puss

2010-10-26 @ 23:04:45
URL: http://missperfect.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0