Lördagen

Godmorgon.

Igår åkte jag och Andreas som sagt till Kista Gallerian.
Vi tittade runt i massa butiker, mest i herr butiker, men det var också kul! Fick med mig ett par jeans som Andreas älskade på mig haha, och jag fick en mysig stor halsduk av honom, tack ännu en gång hjärtat! Han köpte en hel del, men det är inte över än, vi ska hitta en vinterjacka åt honom och snygga skor. Juste, han testade åtminstonne kängor av egen vilja, framsteg. Andreas bjöd på middag, sen åkte vi till Älvsjö där alla vänner var, på fest. Det var ganska mysigt där, jag hade iallafall kul. Men lite synd att någon snodde 100 kr av mig :( Sen blev det taxi hem med Andreas, Emma och Dennis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0