Psykopatfamilj

Godmorgon.

Har inte varit hemma sen fredags morgon, så har inte direkt sökt upp en dator. Jag har bara velat vara överallt förutom hemma. Drama drama drama. Som grädde på moset får jag idag höra att min bror druckit slut halva min sourz, bögjävel. ÅÅÅÅÅÅÅÅH är så galet irriterad! Aja, i fredags så var jag med Emma och Julia i Skärholmen och gick runt en stund, sen bestämde jag och Emma att hon skulle klippa mig på söndag, idag alltså! Jag & Emma mötte upp Andreas och Dennis, sen gick vi till Andreas och körde monopol och drack lite. Sov hos Andreas, vi lagade våfflor till frukost, asgott, och segade hela dagen. Såg på The Pacifier och Masken. På kvällen var vi på lokal krogen om man kan säga så, med Emma, Dennis, Kevin, Bratte, Alex, Emma P, Felix tror jag det var, och drack några breezers. Sen skakade Alex, Emma, Emma P och jag lite rumpa på dansgolvet haha, och Felix en stund med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0