Viperroom

Igår mötte jag Maryam, och Andreas i C. Sen drog vi in till Stan, in till Viperroom där Timmy, Felix, Kevin och Bratte. Vi beställde in en hel del drinkar, sen när vi druckit fått i en del alkohol, så drog vi till undervåningen och dansade. Hade rätt så kul, men en tjej som klädde sig i en playboy aktig korsett, lårhöga strumpor, kortkorta shorts och stumpebandshållare, gick in i mig. Jag gjorde samma sak, då kallade hon mig horunge, sen sprang hon iväg och dansade intill vakten resten av kvällen. Försökte få in en smäll när jag skulle dra, men Timmy och Andreas höll i mig... Men puttade henne lite lamt o och stack, skakade som tusan. Vi drog och käkade i donken, sen när vi skulle till tåget, så går hon framför oss. Ödet. Gick fram till henne och frågade om hon kände igen mig, fick ett nej, sen stod vi och tjafsade ett tag. Hon baktalade sig själv, så jävla dum. Aja, hon såg så gammal, rynkig och finnig ut, och kallade mig avundsjuk. HAHA. Men jag fick det jag ville säga sagt, och när vi klev av tåget så sprang hon och hennes vän ifrån oss. Jag är inte en människa som använder våld, men man svär inte åt någon annan för att den gått in i en.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0