I was like a zombie

Haj.
Har verkligen inte orkat sitta vid datan.
I torsdags åkte jag med Andreas till Kungens Kurva för att lämna min telefon, och för att hitta Iphone till honom. Därefter åkte jag till min kusin Claudia som precis opererat sig, hon såg ut som en avatar, lika blå alltså, men min skräck som jag hade avtog efter ett tag.
Igår var jag som en levande död i skolan, var så jävla trött, hade inte sovit så mycket natten innan. Hur som helst, slutade 1, fick skjuts hem av Meri sötis, sen åkte jag till Skärholmen och käka samt gick runt med Meltem! Kom hem och segade, sen gick jag hem till Ayan med Maryam, vi kollade på barnbilder haha, sen på film, pratade en massa. Halv elva gick jag hem till Andreas, såg på Pirates of the Carrebian, när den var slut somnade jag direkt. Sköööööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0