Låt tiden gå

Gokväll.

Åkte till skolan, eller var påväg, men satt fast i en tunnel på tåget pga växelfel i 20 min. Gjorde mig inte så mycket. Kom till skolan halv 11, hade lektion. Gick iväg till skolsyster, som äcklat stirrade på min handled och sa "du har ingen hud där?" Haha, då vet man att något står fel. Hon lindade om min arm, såg mest ut som jag skurit mig. Vi hade inställd lektion som gjorde att vi slutade 12, så åkte till Skhlm med Ayan och Meri. Vi tittade runt ett tag, skönt att typ inget faller mig i smaken längre. Okej vart typ kär i några kängor, men men. Åkte hem till hjärtat och myste, vi åt lunch och middag, gosade, sov, jag klädde ut mig till spöke och skrämde honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0