Trasiga strumpbyxor, ingen röst, Mcdonalds kl 2

Hej.

Känner mig galet risig idag.
Igår åkte jag och Andreas till Gamla stan, skulle käkat på Vapiano, men väntetiden var så lång, så vi gick till ett annat ställe, där maten sööööög. Åkte halvvägs tillbaka med honom, sen in till Stan igen. Mötte Marys vänner, och sen även henne. Vi drog till FESTEN, har ju varit på stället förr men då hette det 107,5, nytt koncept alltså. Hur som helst, denna gång var det proppat med människor, 3 dansgolv house, hiphop&rnb och oldschool typ. Men människor var så jävla mobbade, de stod längs väggarna och vågade inte röra en fena, så vi svepte alkohol, sen körde vi all in. Mitt på dansgolven stod vi och röjde, och det dröjde inte länge innan massa människor gjorde oss sällskap. Fan va mäktigt. Det hände inte en gång, inte två, utan kanske 4 gånger, helt sjukt ju, men kul :).
Vid 2 traskade vi trötta ut, jag och Mary drog till Sjätte Tunnan där hennes bror jobbar, ett awesome ställe! Medeltidsinspirerat, inte alls något vanligt. Vi gick till Mcdonalds, åt lite, och sen satt vi inne på krogen, och vid 3 körde han oss hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0