Days that youve missed

Dagarna springer förbi, och datan är det sista jag har rört under detta härliga lov.
I Onsdags så kom Ellan och Timmy hit, de åt, sen kollade vi på Big Brother, OC och de visade mig läskiga klipp... På kvällen köpte jag och Andreas stora lass med mat, och lagade ihop tacos, med exakt alla tillbehör, och precis när maten var klar, plingade Johanna & Alex på dörren, och vi svullade gärnet. Vi låg och såg på Greys och Big Brother, sen sov jag och Andreas, jag drömde sjukaste drömmarna, men de ska vi inte gå in på här, Andreas och Johanna vet iaf...
Tumblr_lk0pvf4ftf1qdax6ko1_400_large
Igår var en dag som bränt sig fast i minnet.
Jag och Andreas vaknade och åt frukost ute på altanen, sen låg vi och solade ett bra tag.
Vi rengjorde hans moppe, och sen lekte vi för fullt. Vi körde bandy, badminton, kråkan, och kastade tennisbollen på varandra, blev jagad av honom i huset. Jag skrattade så det gjorde ont i hela kroppen, vi hade shorts och linnen på oss och solen sken som bara den. Så underbart. När solen försvann la vi oss och såg på tv, och åt tacos & nudlar. På kvällen gick jag hem till Johanna, och vi satte på Twilight och båda somnade framför filmen, det tog ett tag att väcka tröttisen, men det gick, och vi stängde av filmen och sov.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0