En helgcheck

Hello.
Helgen har varit så lugn och skön som den kan bli.
I lördags så mötte jag upp Andreas, vi åkte och köpte hämtmat på Daisys, sen hem till honom och se på Shes the man, med hunken Channing Tatum. Sen så blev det Transfomers 2, som är en av mina favoritfilmer, de filmerna är så bra gjorda. Shea Labeouf och Megan fox är så snygga, jag orkar inte. Alex och Johanna kom och segade med oss, efter dem kom också Leo, Totte, Jens och Alexandra. Vi tittade halvt på film, smuttade bacardis, och pratade. Det blev en jättetidig kväll.
Jag vaknade helt pigg på söndagen, och lät Andreas sova lite till, lagade äggröra, rostade mackor, och pressade egen juice till frulle. Alex plingade på vid 12, och jag lagade omelett till hans hungriga mage. Vi såg på Gamer, supersegade, gick upp till Andreas rum, låg typ på varandra och såg på Big Brother och spelade spel. Deg, deg, deg. Vid 8 hämtade vi Johanna, och hon & Alex åt på Daisys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0