Påsk

Hej på er.
Lite vilsen har jag varit de senaste dagarna.
I Fredags så drog jag hem till Andreas på middag ute i solen, och fick ett påskägg :D
Sen fixade vi oss och mötte alla andra, och drog till Jens fest.
Många var döfulla där i fredags, och det hände massa galet.
Klockan 3 klampade vi in i huset, och jag & Andreas sov som stockar.
Igår så hade de påskmiddag hemma hos Andreas, med släkten, och jag samt Gurra var bjudna.
Det var jättetrevligt, god och annorlunda påskmat serverades.
Terese, Gustav, Andreas och jag låg ute och solade efter maten, det var bara för bra.
Sen åt vi cheesecake som var toppat med massa färska bär, mums.
Vi gick hem till Johanna efter, och jag tog med mig en köttbit hemifrån som jag vräkte i mig där.
Det kom folk titt som tätt, och det slutade med att det var minst 15 pers där.
Vi satt ute och pratade, var inne och såg på film, och spelade Wii.
Varför ska detta lov ta slut för?!
1012973-8-1303579437901_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0