Vilken dag!

Godkväll.
Vaknade alldeles död imorse och pallrade mig till skolan, visade sig att jag bara hade en lektion som dessutom va frivillig att gå på. Gick på den, sen mötte jag Johanna och vi åkte in mot stan, plockade upp Andreas, Alex, Dennis & Felix i Snaps, sen promenerade vi till Kungsträdgården, jag och Johanna var lite oense med killarna och gick och köpte glass och satte oss vid fontänen. Vi gick till H&m, sen skulle vi åka hemåt. Killarna lekte i rulltrappan, och när vi kommit upp så visar det sig att Alex skurit upp handen, och då började processen att få Alex till akuten. Vi gick runt i Fridhemsplan, Alex kände sig svimfärdig, Johanna & Andreas höll upp honom. Vi gick fel, till St:eriks klinik. Vi gick mer, frågade minst 5 personer om vägen. Vi fick vänta i kanske 3 timmar allt som allt. Fast vi hade kul där inne, vi pratade, tittade på såret, vi skojade lite för att hålla humöret uppe. Johanna köpte dricka och pringles att tugga på. När allt var klart, åt vi på en Italiensk god restaurang, och blev hämtade av Leo när vi skulle hem. Lång och väldigt händelserik dag, jag måste bara få säga att det var jättekul, även om lilla Alex tog skada.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0