Weekend

God morgon.
Helgens bravader är omöjliga att förklara med ord nästan.
I lördags så mötte jag Andreas, vi var på promenad, sen så mötte vi Jens & Adde och satte oss vid dagiset och de drack. Alex, Johanna & Leo gjorde oss också sällskap, vi satt och pratade om olika saker. Igår så hämtade Johanna & Alex upp mig, sen åkte vi alla först till Röda Cafét i Masmo som inte hade så stort utbud. Så vi åkte till Sätra Badet och åt glass, men det var för blåsigt, så vi satte oss i Alex Gård. Vi handlade på City Gross, sen var jag hemma och åt med familjen, och efter det var jag ute på prommis med Stefanie ett tag. Vid 6 gick jag hem till Johanna, och vi grillade där, maten var så god så jag åt så jag nästan sprack! Jag och Johanna låg i matkoma ett bra tag haha. Vi åkte hem till Andreas sen och klippte honom, och såg på Big Brother. MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0