Weekend

Hello.
Helgen har bestått av lite blandade saker.
Igår så hade vi släktmiddag hemma hos oss för att fira mamma och mormor.
Det var jättegod mat, men jag kände mig så tung i huvudet, så jag var mest uppe och lekte med kusins hund. På kvällen gick jag till Alex, där Johanna, Andreas, Ellan, Timmy, Jens & Adde var. Vi kollade på Big Brother, sen körde vi charader, killarna vann efter en jättejämn match, fan!! Kände mig ännu sämre när jag kom hem, och när jag vaknade var jag förstörd. Har haft över 38 graders feber hela dagen typ, så jag sov bort eftermiddagen, mamma kom hem och väckte mig med en stor kopp soppa vid 6. Sen segade jag mest på soffan. Johanna kom till mig vid 9 och vi åt lite gott gott och pratade om massa saker, tack för sällskapet hjärtat! Snart ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0