Arboga

Hej!
Har varit i Arboga hela helgen med Andreas, Johanna, Alex, Leo, Totte & Fille. Vi åkte hem till Emelie och våldgästade, tror dom uppskattar att vi åkte hem haha. Solen och värmen var på besök där, så vi låg i hammoken och på gräset och njöt av lugnet. Vi började dricka ganska tidigt, och jag fick i mig för många shots, alla dansade och hade sig, Leo däckade vid 10, jag och Johanna var på toa, jag skulle plocka papper, nästa sekund låg jag på badrumsgolvet med toaringen på mig, jag fattade ingenting och Johanna skrattade ihjäl sig. Vi drog på krogen en liten stund, vi kom inte in på den bästa krogen för att Felix var för full, så vi gick till ett lantisställe där vi stannade i 10 min, det var bara äldre där, och det spelades dansbandsmusik. Vi fortsatte ett tag till hos Emelie, sen somnade vi på luftmadrassen. På lördagen så åkte Alex & Johanna hem, vi andra gick helt förstörda och åt på en pizzeria. När alla var mätta och nöjda köpte vi mer dricka, åkte till en å med värsta strömmen där Felix, Leo och Andreas badade. När vi kom hem så lekte vi på tomten, vi hjulade, pratade med Ogge, kastade boll, och sköt med luftgevär. Jag testade en gång och sköt mitt i prick, det var jättekul! :) Familjen Palmgren bjöd på tacos och vi vräkte i oss tills vi blev helt slut. Vi satt hemma hos dom hela kvällen och drack, skrattade så det krampade i magen, satt inne på chatroulette ett tag, skrattade lite till, sen slocknade vi nångång innan 4. Idag så har vi ätit i lugn och ro, killarna köpte en familjepizza som var gigantisk! Hemfärden var rolig, alla satt och spelade på sina mobiler, och jag sjöng med musiken. Så jävla bra helg, men jag har ont överallt, jävla alkohol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0