.

Dessa dagar har varit underbara med några undantag. I måndags fyllde min kusin Amanie 18 och vi firade henne hela dagen. Vi åt mat, tårta, lekte med hunden, spelade kortspel och hade hur trevlig som helst. Kom hem vid 9 och fick ett samtal av min morbror som kallade mig hora. Kommer aldrig i mitt liv prata med honom mer, han är lömsk. Grät i förtvivlan för att jag var så chockad. Åkte hem till min kusin Claudia och törstades där. Vid midnatt kom Andreas och hämtade mig, hade svårt att somna den natten. Igår var jag i Skäris med min kusin, vi gick runt och hon shoppade upp sina födelsedagspengar. Vi drack smoothies sen stötte vi på våra 2 mostrar och åt corn in a cup. Åkte till Skäris med Andreas igen när jag kom hem, han köpte lite saker, sen så fikade vi med hans familj, och därefter tittade vi på bad teacher på bio med Johanna, Alex, Liljohanna, Felix, Jens, Danne, den var jätterolig. Efter filmen var vi ute, och gjorde en lägereld :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0