Happy

Hej!
Har inte skrivit på ett tag för att jag har inte vistats vid en dator.
I måndags kväll så hämtade Andreas upp mig, vi var hos honom en stund, sen åkte vi med bilen, plockade upp Johanna & Svea för en promenad, men det regnade så vi skjutsade hem dom igen. Vi åkte runt i Sätra, parkerade ett tag vid kampingen och lyssnade på musik, skjutsade en kompis som vi hittade på vägen, sen plockade vi upp Leo. Vi åkte ner till Sätra Badet och promenerade och pratade om livet, sen åkte vi runt i Fruängen och tittade, och därefter promenerade vi i Sätra IP.
Igår så kom min moster och kusin hem till oss, lekte med lille Adam hela morgonen, mitt lilla busfrö!! Lagade mat ihop med mamma och moster, sen åkte jag till stan med kusin Claudia, åt på ett wokställe, sen gick vi runt i hela stan. Det var fullt med fjortisar haha. Köpte med oss frappucinos och åkte hem till mormor där våra mammor och andra kusiner var. Träffade Liam för första gången 10 dagar gammal, så söööt! Satt hos mormor som på gamla goda tiden och drev om massa saker med alla andra, sa hejdå till moster och kusin som skulle åka hem till Tyskland igen. På kvällen var jag ute med Andreas, Johanna, Alex, Jens, Leo & Fille, vi satt ute vid dammen och lyssnade på musik och smed lite planer, efter ett tag så frös vi och gick hem. Var hos Alex med Johanna ett tag och såg på TV, sen var det bums i säng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0