Last weekend

Hey.
Helgen har varit lugn pga det dumma usla vädret.
I fredags var jag och Andreas bara hemma hos honom, vi åkte med Leo och köpte dricka, men annars slappade vi bara hemma. Köpte med oss paneg gai också, och efter maten blev det Iceage 2 som gick på TV. Vi tände ljus och hämtade snacks, och spelade monopol, förlorade, men hade det kul ändå. Satt och tittade på bilder på hans mammas ungdom, vilken pangbrud!! Haha. Vaknade ganska utvilad igår för att Andreas inte störde mig, åt frulle och såg på Harry Potter. Blev våldgästade av Leo och Timmy, vi åkte och hämtade upp Totte sen drog vi på "äventyr". Vi åt på Heron, sen åkte vi till en möbelbutik och testade alla sköna soffor och sängar. Därefter åkte vi runt, runt, runt, hem till Dennis i typ 5 min, sen runt igen. Andreas skjutsade mig hem till min kusin Claudia som jag hängde med för sista gången på året, vi myste med Liam, sen åkte vi och köpte gottigheter som hon skulle ha med sig till USA som gick på 400 kr, över 1 kilo lösgodis haha!! Sa hejdå vid 11 och åkte till diset där alla var. Blev bara kvar i lite över en timme sen åkte jag och Andreas hem till honom, men somnade såfort vi kom dit så han skjutsade hem mig till min säng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0