Sun is shining on me

Hej!
Skönt att göra saker när man inte gjort så mycket på dagarna innan.
Jag var med Andreas och Leo på långpromis i Sätra IP igår, fast dom joggade, det var uppiggande!
Åt entrecote med familjen och dog lite inombords för det var så gott. Var ute med killarna hela kvällen och Johanna kom också förbi ett tag senare. Idag målade jag i hettan med min bror, det var ett rent helvete, det var för varmt för att stå ute i solen och måla. Men vi gjorde det i typ 2 timmar. Åkte till Sätra IP igen, men denna gång satt jag och tittade på när dom sprang för jag hade jeans på mig. Åt asgod kotlett hos Andreas, sen var vi bara där med hans syster och hennes pojkvän.
Dagen i ära så hade jag på mig detta.
Världens skönaste magtröja från Bikbok
Jeans från Forever 21


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0