This weekend

Hey!
Denna helg har jag knappt varit hemma.
I fredags låg jag ute och stekte på Andreas trädgård, på kvällen var vi ute med några, och gick upp hem till Alex och tittade på tv.
I lördags så var jag på pride med Johanna, Alex, Dennis, Jens, Leo, Totte, Fribajsarn och Emelie. Det var en grym parad iår! Jag och de fyra förstnämnda åkte till stan och följde paraden där, och gick till kungsan och tog massa gratis saker haha. Vi åkte och köpte mat på City Gross sen åkte vi hem till Johanna och grillade, maten satt så bra i magen :) Jag och Johanna övertalade alla att dra på krogen, och fick viljan igenom, så vi fixade oss tillsammans, och vid 10 åkte vi in mot staden. Det var jag, Johanna, Andreas, Alex, Jens, Danne, Valle, Kevin, Shubair, Leo, Totte, Dennis, Rebin, Zhilwan, Emelie och Felicia som fyllde 18 vid 12 slaget. Vi var på Hellströms och köpte dricka efter dricka, sen drog vi till After och dansade lite, träffade även mina syskon där. Alex åt världens starkaste korv och mådde illa ett tag och spydde massa. Var hemma hos Johanna till 5 på morgonen, sen gick jag hem och sov.
På söndagen var jag med Andreas, vi åkte hem till Johanna och såg på Killers, sen hem till honom och segade. Pratade i Skype med Jens och Dennis. På kvällen hyrde vi Ritualen med Alex och Johanna, och den sööööög!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0