Weekend

Helgen i ord.
I lördags var jag ute i Sätra med killarna, det var Sätra dagen, folk uppträdde, vädret var grymt, och vi låg i gräset och njöt. Vi satt ute kanske i 5 timmar, sen åkte jag och Andreas och handlade mat och fixade oss. Därefter gick vi hem till Dennis och förberedde maten, det var kräftskiva! Men jag, Alex, Kevin & Matti ogillar sånt och åt kött, potatis och bea. Dekorerade köket med Dennis, lagade all mat, la drickan i kylen, sen var det bara att gräva i sig mat!! På kvällen stannade vissa av oss kvar där och spelade Monopol till 3 på morgonen, skrattade så det gjorde ont i magen, alla fuskade som bara den, Andreas var full och alla drev med honom så han blev galen hahah! Gick hem till hjärtat och sov, och vi vaknade typ 1 igår, låg och segade, åkte förbi Skäris men hittade inget, vi tittade på Sons of anarchy, sen tog vi en liten promiss, innan jag gick hem och såg på 27 dresses och Edward Scissorhand.
Snodde bilder från Johanna och Jens :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0