Dan före dan före dopparedan

HEJ!
Det har varit full rulle hela veckan.
I tisdags jobbade jag, var ute en massa, det är utedagis..
Men trivs med personalen och barnen, dom är trevliga och laidback.
Åkte till stan med Andreas efter jobbet, gick runt, köpte massa saker, sista julklappar,
åt thaimat, sen åkte vi hem till honom en stund och varvade ner.
Igår jobbade jag på samma ställe, var ute och lekte, och inne för att bygga torn av klossar.
Påvägen till jobbet, satt jag och mamma brevid varandra,
då kom en påverkad tjej och satte upp foten mellan oss, och vi vart helt rasande.
Hon var rasist också och kallade oss djurögon, förföljde mamma när jag gått av.
VARFÖR finns rasister, varför dör inte alla? Dom behövs inte på denna jord.
Hur som helst, kom hem helt slut efter en låååång dag,
bakade en kladdis till min bror, var med Andreas en stund och slog in paket.
Åkte hem igen, var med min bror en stund, sen kramade jag honom hejdå :(
Han ska vara borta i 3 veckor på Nya Guinea, saknar honom redan!
Jobbat idag också, hade 15 barn på hela dagiset, hur skönt som helst.
Vi åt pannkisar med sylt och grädde, sen gjorde vi lite julkort,
fick sluta nästan 1 timme tidigare, kunde inte kommit mer lägligt!
Käkade hemma, åkte till Skäris och Ikea med Andreas och köpte lite saker,
gick hem till honom och såg sista Soa avsnittet, livet är över nu..
Haha lite för mycket text, men tror jag kommer vara upptagen framöver,
ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0