Finns inget bättre än jul!

Hej främlingar.
Julhelgen har gått åt till att bara vara med de allra bästa. I torsdags tog jag det superlugnt hemma hos Andreas, men innan det gick vi runt lite snabbt i Skärholmen och försökte hitta lite saker, men hos honom så tittade vi på tv och slog in fler paket.
I fredags gjorde jag ett evigt långt ärende hos banken, fick gå mellan 2 banker, 3 gånger, men det gick till slut. Träffade min kusin Claudia som nyss hade flugit hem från los angeles. Liam kom också, sååå söt!! På kvällen var vi hemma hos Leo och körde uppesittar kväll, det gick inte så bra men det var kul. Stressade in i sista sekund med julklapparna, fixade allt och rätt som det var blev det julafton. Igår så öppnade vi julklappar hemma och alla blev glada, sen åkte vi hem till kusinerna i segeltorp som alltid. Maten var underbar, och vi ungdomar körde sällskapsspel i 5 timmar i streck, vi körde tjejerna mot killarna, så det var fight, först var det charader, sen gömma ring som vi var grymma på, och maffia på slutet. Åkte hem till andreas och bytte julklappar, han fick jeans och ramar med bilder i. Jag fick ett lika skal till mobilen, mjukisdress, en pläd, jeans, världens bästa pojkvän, fick pyjamas av hans föräldrar också.
Idag så var jag på jul middag hos Andreas, vi åt en smarrig kalkon, tryffeltårta, och såg på ensam hemma. På kvällen var vi på lagret med Johanna, Alex, totte, Leo, Jens, Felix, Dennis, crippe, Robin. Vi körde land, städer, ja ni vet, och sen pictionary, jag och johanna var såklart dreamteam. Hoppas ni alla hade en god jul:)

Några av alla som var där.

Min superblåa mjukisdress av hjärtat.

 

Baby boo och en julklapp av mig.

 

Stora lass med mat, you gotta love it.

Sötaste Liam!!!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0