Get back up

Igår så åkte jag och mamma till Södertälje för att hälsa på en kusin som fått barn, lekte lite med barnet, pratade lite med dom, sen åkte vi till Skärholmen. Satt på ett café med mostrarna, Claudia, Joanna och gulle Liam. Han skaffade jobb precis när han vaknade, vilken bebis, han ska vara model för minirodini. Vi gick hem till mormor en stund och sa hej, vår söta Bibi. Andreas hämtade upp mig vid 7, vi låg och slappade bort kvällen och såg på alot like love.
Idag så hämtade jag ut paket, det var hårprodukterna, sen köpte jag ett halsband till nyår. Åt lunch, sen plockade Johanna och hennes pappa upp mig, vi åkte till skäris, mötte Alex, Felix, Leo, Jens, Timmy och gick runt, vi tjejer köpte småsaker, sen handlade vi mat och dricka till nyår, mums! Kom hem till Andreas men åkte lika snabbt igen därifrån, h&m i kungenskurva där Andreas gick loss, skjorta, fluga, slips, och Ramones tröja, sen skyndade vi hem till mat, såg på a-team och baksmällan 2. Bradley cooper, liam neeson och Zach är bäääääst, klarat inte av att titta på Zach (Alan) utan att gråta av skratt, varför har ingen bankat i mig och visat mig dom tidigare???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0