Helgen igen, jaaaa!

Hej små troll!
I fredags så var jag på Tyras event på lobby, med min kusin. Det var roligt, man fick se alla ö-kändisar, nej skoja, men många ser verkligen annorlunda ut irl. Drack lite, dansade lite, åt på donken. Innan eventet kom min kusin med min fina phonie! Min mamma är bäst:) i lördags var jag med bakiskillen, Tog det superslow, såg på soa och åt chips o dipps. På kvällen var vi med Johanna, Alex, Felix, Dennis, Matti och Jens, det blev en lugn och snackiskväll. I söndags kom morbror och min kusins flickvän som är på besök här från Ukraina, vi lagade kött me bea, tsatsiki och massa annat, såg på hp. Var med Andreas på kvällen, rakade hans skalle och åt massa mandariner. Today har jag jobbat, och varit på failärenden med mamma, INTE min dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0