Helgen

Det har varit en såååå bra helg.
I fredags laddade jag och Andreas upp med ostbågar och cola,
såg på Idol, och på Seven pounds, världens sorligaste film, men den var så bra.
Lördagen var längre än 24 timmar jag lovar!!
Nej haha jag skojar, men gjorde så mycket så det kändes som det.
Åkte till Farsta C med Andreas, köpte några julklappar var, åt, gick runt.
Pratade bort timmarna, kom hem vid 5, såg på Narnia,
sen åt vi fläskytterfilé med pommes och bea, gott.
Sen vart det lite stressigt, vi fixade oss och gick hem till Aleksandra,
som hade födelsedagsfest. Johanna, Alex, Tanja och hennes kompisar var där,
taggade till och blev partysugna.
Mötte upp Dennis som också fyllde år och dom andra killarna,
sjöng "jamå dom leva.." hela vägen in, och dansade loss på krogen.
Åt donken som vanligt, fast jag motstog det, vi hamnade i sängen vid 3.
Vaknade och köpte hem donken, det kunde inte blivit godare.
Sen låg vi och såg på TV, slog in paketen och tog det lugnt, bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0