Love the life you live

De senaste dagarna har varit hur bra som helst!
I torsdags var det 8onde och jag & Andreas firade ny månad, så kul att göra det tycker jag.
Vi åkte till stan och virrade runt ett tag, sen åt vi cajun mat, det var asgott,
men mitt under maten fick jag konfrontera idioter som blåneka till allt jag sa.
Ibland fattar jag inte moralen i detta land, måste man se ut på ett visst sätt för att bli accepterad?
Ajaaa, sen promenerade vi till bilen, tog en kaffe och kaka på 7 eleven.
Åkte hem till honom, innan det förbi ett julbelyst hus i Mälarhöjden som är jättefint!
Såg på Soa, den serien är beroende framkallande!
Sen hände en incident med Åke, hahah fyfan va roligt i efterhand alltså...
I fredags jobbade jag, gjorde smällkarameller och hade mysfredag.
Hjälpte min kusin med en uppsats på en fredag... hon är skyldig mig stort,
sen var jag med hjärtat, såg på Idol, åkte till Amazonas och tog en fika,
somnade precis när vi satte på Baksmällan, skööönt haha.
Lördagen bestod av en nostalgitrip såg på bilder från när jag var liten,
med min kusin Seder som sov hos oss.
Lagade entrecote, potatisgratäng och sparris, och åt det med Andreas.
Sååå jäkla gott!
Låg och degade ett tag, sen så gick jag hem, lite släktingar kom.
När dom gick kom Johanna, och vi lagade en kladdig mumsig kladdkaka.
Vid 11 gick vi upp till Alex, Andreas kom också, vi skulle ut,
vi tjejer hade fixat oss men nej nej killarna orkade inte.
Men det var en asbra kväll ändå,Skrattade åt Aleks och Tanjas pepparkakshus,
såg på Pearl Harbor, och pratade på fram till 4 på morgonen.
Tumblr_lw0lq5wyqx1r6tm8so1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0