Lusselelle

Hej you!
I onsdags var kroppen nästan ur funktion, hade ont i lederna.
Lagade middag, sen hämtade Andreas mig och vi låg mest och slappade.
Såg på TV och Tokyo Drift.
Igår så vaknade jag av att det ringde på dörren, trodde min bror skulle öppna,
för att han gick upp i samma sekund, men det gjorde han aldrig,
somnade om, och vaknade av att något stötte mot balkongräcket hårt.
Brorsan trodde det var tjuvar och gick ut till dem och sa, Tja, vad händer?
HAHA alltså! Nej men det var bara elektriker med en stor stege som skulle lägga fiberkabel.
Varför dras jag till såna händelser, klumpiga och jätte konstiga! Jag är dömd..
Åkte till Skäris med hjärtat och köpte kilklackar på Bik bok,
hittade äntligen en julklapp till Andreas, sen bakade jag lussebullar med mamma.
Dom blev hur goda som helst, kesella is the shit!
Drog till Andreas på kvällen igen, såg på Soa och vi måste få en ny säsong nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0