Lusten är brusten

Hej.
Jag förstår inte varför jag går in på datorn, men inte uppdaterar?
I söndags var jag iallafall i Skäris med Andreas, köpte lite julklappar,
hittade snygga skor men köpte ingenting till stackars mig.
Åt middag hos honom och såg på Baksmällan, jag vet att vi är efter,
men det var fanimig en av de roligaste filmerna jag sett, tårarna sprutade åt alla håll!
Igår var jag på dagisets luciatåg, kunde inte sluta le åt hur söta de var!
Vi åt julfika när alla var klara, sen hämtade Andreas mig och vi såg på Soa och Twilight.
Idag så har jag jobbat på ett nytt dagis, det var jättekul,
dock så var vi ute i över 4 timmar, ligger fortfarande under filten och är frusen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0