Mellandagsrea

Hej.
Igår var det mellandags rea, drog dit med Andreas, Johanna och Alex.
Dennis och Jens kom också, jag och Johanna bosatte oss i Bikbok,
hittade några kap, käkade en god yakuniku sallad,
alla tog så olika mat så vi var helt incest och ååt av varandra,
thaimat, penne pollo, libanesiskt, muuuums.
Drog hem till Andreas och såg på massa TV, älskar alla kanaler han fått!
Idag så har dagen gått åt till att laga hasselbackpotatis och kött,
somna i soffan framför en film och åka och köpa tjockheter med boo.
Vi såg på Lilo & Stich 2, åååh var besatt av filmerna när jag var liten,
lite av filmen Zombieland, skit konstig, men Anna Stone var snygg som fan!
Körde lite vänd tia som jag förlora med 0 - 3
och black jack där jag vann alla hands :)
en av linnena jag köpte, blir så lagom till jeans och cardigan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0