Det är bara för segt

Hej.
Jag är sämst, jag vet, men jag är sjuk och när jag är sjuk så hatar jag typ att sitta inne på datorn av någon anledning, föredrar TVn då. Tog ledigt från skolan idag igen för att tillfriskna, men det har ju inte gått så bra om man säger så.. Gick till Andreas, duscha, satte på oss de pösigaste kläderna och låg i sängen och vilade och myste. Åt kyckling med couscous mums, och såg på My sisters keeper. Jag har någon konstig relation till alla såna filmer, det kändes som om jag var berättar rösten. Ville inte hindra Andreas från att ha en fartfylld fredag, då jag bara låg i hans säng och var halvt vid medvetandet, han tog även tempen på mig men hade ingen feber, jag drog iallafall hem vid 10.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0