Förlovningen

Såg ut som en skit, och min spegel är dösmutsig, och jag var helt slut, men jag klarade av att se levande ut så denna bjuder jag på...
Paret.
Min kusin amanie tröttnade på sina klackskor och satte på sig airmax hahaha.
Joanna och Suzan, ytterliggare två kusiner.
Hon till vänster är gravid med fortfarande snygg!
Kusiner allihopp.
Moster, mamma, moster.
Morbror och hans blivande man Adam :)
Leif blev så full och hade så kul på dansgolvet att han spräckte kostym byxorna haha :D
Tårtan, jag gillade den inte alls, för torr, men den va fin att se på.
Amanie med sin bästis Farah som snart räknas in i vår släkt haha.
Vi 3 snodde en asgrym systemkamera från Amanies kusin och tog hur många bilder som helst, hoppas jag får dom snart så ni får se!
Det är dom gångerna man tror att man ska ha tråkigt, som man har kul.
Kvällen bjöd på mycket skratt, massa prat, och bäst av allt, att vi var samlade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0